Avtoplin je ime za utekočinjen naftni plin ali LPG ter je poleg bencina in dizla tretje najpriljubljenejše pogonsko gorivo na osnovi fosilov. Je precej cenejši od omenjenih dveh, uvrščamo pa ga tudi med »zeleno gorivo«, saj se v primeru njegove uporabe emisije CO2 in NOx, v primerjavi z uporabo bencina, zmanjšajo do 30% emisije CO2 pa do 20%.
Cene bencina in dizla se v zadnjih letih neprestano višajo. Tako se je na primer od leta 2007 cena 95-oktanskega goriva zvišala za 30%. Prav zato ne preseneča dejstvo, da se v zadnjih letih povpraševanje glede predelave vozil močno povečuje. Predelava avtomobila na plin je za strokovnjake rutinsko delo, ki ne posega preveč v konstrukcijo avtomobila. Posodo za plin se najpogosteje vgrajuje v prtljažni prostor ali prostor za rezervno kolo, kar ga seveda nekoliko zmanjša, če konstrukcija vozila to dopušča, pa jo lahko namestijo tudi pod avtomobil ali keson. Vgrajuje se tudi dodatna elektronika za avtomatsko in neobčutljivo spreminjanje dovoda bencina ali plina.
Kakovostna vgradnja avtoplina (poleg kakovosti plina) vsekakor vpliva na samo porabo goriva. Vendar pa ni pomembna le predelava, temveč tudi pravilno in redno vzdrževanje ter servis vozila. Komponente plinskega sistema so nameščene tako, da nas pri tem čim manj ovirajo, vedeti pa moramo, da je poleg predpisanega servisiranja in vzdrževanja avtomobila, po predelavi potrebno tudi dodatno vzdrževanje in servisiranje plinskega sistema.
Eden najpomembnejših razlogov za predelavo avta na plin so zagotovo nižji stroški vožnje, saj plinski pogon kljub veliki porabi plina, zaradi nizkih cen goriva omogoča kar 40 – 50% prihranek.