Članki o temah, ki vas zanimajo.

Računalništvo in elektronika, Spletne storitve

Digitalni marketing je danes nepogrešljivo orodje promocije

digitalni-marketing

Digitalni marketing je danes ena izmed najpomembnejših oblik marketinga oz. promocije. Ljudje se namreč vedno več in vedno dlje zadržujemo za ekrani, kot so računalniki, pametni telefoni in tablice. Tam dostopamo do različnih vsebin tako za delo in kariero kot za zabavo in prosti čas.

Posledično lahko ravno s pomočjo digitalnega marketinga najlažje pridemo do ljudi, poleg tega pa je ta lahko tudi zelo močno prilagojen posamezniku in mu je tako bolj pisan na kožo, kot denimo oglasi na televiziji ali v tiskanih medijih.

agencija-za-digitalni-marketing
Optimizacija internetne strani je pomemben faktor pri promociji

Posredno bi lahko rekli, da je optimizacija internetne strani pomemben del digitalnega marketinga. Kaj to torej sploh je?

Ko se uporabnik spleta na takšen način odloči poiskati nek izdelek ali storitev, bo iskalne pojme, povezane z izdelki ali storitvami, vpisal v spletni iskalnik. Ta mu bo običajno pokazal ogromno zadetkov, ki bodo razporejeni na več straneh. Za vsakega ponudnika izdelkov in storitev je pomembno, da se znajde čim višje v iskalnem nizu, ljudje namreč danes živimo hitro. To pomeni, da ne želimo zapravljati veliko časa za to, da nekaj najdemo. Posledično si v večini primerov ogledamo le morda prvih deset zadetkov, ki se razkrijejo v sklopu iskalnih nizov, in tam poiščemo rešitev, ki jo iščemo.

optimizacija-internetne-strani

Temu, da se neko podjetje najde čim višje med iskalnimi nizi, pa botruje tudi ali celo predvsem to, kako dobra je optimizacija internetne strani podjetja. Le-ta je narejena dobro, če upošteva vse vidike optimiziranja. Torej vsebinski, tehnični in lokalni vidik.

Tehnični vidik tega procesa v največji meri poteka v ozadju, takrat, ko se predstavitev oz. vsebina, dostopna na internetu, postavlja. Seveda pa lahko za tehnični vidik poskrbimo tudi naknadno. Največ o tem, kaj je treba narediti v ozadju, med programiranjem, običajno vedo računalničarji in programerji.

Najbolj obsežni vidik je, po drugi strani, vsebinska optimizacija internetne strani. Ta se osredotoča na ključne besede oz. fraze, ki jih posamezniki uporabljajo med iskanjem posameznih pojmov. Te besede so lahko zelo splošne, kot na primer »hotel«. Pogosto pa so mnogo bolj specifične, kot na primer »hotel na obali«, »4-zvezdični hotel« ali »hotel Rodos«.

Poznavalci vsebinskega vidika vsebin na spletu bodo poiskali najpogosteje uporabljene ključne besede in jih v ravno pravi meri uporabili v besedilih, ki bodo tako ali drugače povezani z iskalnim nizom. Ključna beseda ali fraza namreč ne sme biti uporabljena ne prepogosto ne preredko.

optimizacija-spletne-strani

Digitalni marketing zahteva konkretne vsebine ta bralca

Vseeno pa ključne besede niso edino, kar je potrebno upoštevati pri sestavljanju besedil, ki nastanejo v okviru optimizacije internetne strani. Besedila morajo biti namreč napisana tudi zanimivo in na podlagi resničnih dejstev. Uporabnikom morajo torej nuditi neko korist oz. dodano vrednost. Tako napisana besedila sicer objavljamo tako na osnovnih kot podpornih spletnih straneh, kjer poskrbimo za povezave.

Govorimo tako o zunanjih kot o notranjih povezavah. To pomeni, da povezave predstavljajo tudi besedila, ki se nahajajo na nekaterih blogih in imena podjetja, za katerega urejamo internetno vsebino, sploh ne vsebujejo.
Digitalni marketing pa ima vedno več koristi tudi od lokalne optimizacije. Ta je lahko del vsebinske ali pa jo obravnavamo kot samostojni vidik. Najbolj je uporabna takrat, ko nekdo neko storitev, npr. restavracijo, išče s pomočjo zemljevidov, ki jih najdemo na spletu.

Ti so danes izredno pogosto uporabljani. Če torej dobro poskrbimo za lokalni vidik procesa, lahko tako poskrbimo, da bo neka restavracija ali fizična poslovalnica nekega podjetja veliko pogosteje obiskana, kot sicer.
Za takšno urejanje in vnašanjem na splet je dobro poskrbeti tudi z vnašanjem podatkov na portale, kjer se običajno nahajajo le podatki različnih poslovnih subjektov.

seo-writing
Optimizacija spletnih strani Ljubljana nudi veliko ponudnikov

Po vsej Sloveniji lahko najdemo zelo veliko ponudnikov, ki se ukvarjajo s postavljanjem in optimizacijo spletnih strani. Ljubljana je sploh središče za tovrstne ponudnike, saj ima tudi sicer najširšo ponudbo.

Glede na to, da se pogosto za postavitev internetne vsebine za sodelovanje dogovorimo kar preko spleta, je v bistvu vseeno od kod je ponudnik za katerega se odločimo. A, če se nameravamo z njim kdaj pa kdaj tudi sestati in se dejansko pogovoriti o optimizaciji spletne strani, Ljubljana zagotovo je pravi kraj za izbiro takšnega ponudnika. Zakaj?

Prvič, ker se nahaja precej v središču Slovenije in je tako ponudnik hitreje dosegljiv ne glede na to, kje se nahajamo mi. Drugič pa lahko prav tako tam na enem mestu odkljukamo več opravkov, saj se da v glavnem mestu urediti skoraj vse.

Če je tisto, kar potrebujemo, optimizacija spletnih strani, Ljubljana pa je tudi kraj, kjer imamo svoj sedež ali kjer delujemo, je ta sploh dobra izbira. Tako si namreč prihranimo čas in denar, ki bi ga sicer zapravili za potne stroške, v primeru, da bi se morali voziti nekam dlje.

V vsakem primeru pa je ključno, da se za storitve, povezane z digitalnim marketingom, odločimo pri ponudniku s katerim se ujamemo, kateri razume našo vizijo in ima dovolj izkušenj, da lahko upošteva naše specifične želje. To bo zagotovo olajšalo sodelovanje in izboljšalo samo internetno vsebino, na kateri bomo skupaj delali.

optimizacija-spletnih-strani-ljubljana

Spletna stran za delovanje potrebuje piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close