nasveti za vas

Članki o temah, ki vas zanimajo.

Posel in gospodarstvo

Na kaj biti pozoren pri najemu konferenčne dvorane v Ljubljani?

Ko gostimo seminar, predavanje, delavnico ali drug dogodek se velikokrat pojavi vprašanje, kje omenjeni dogodek izvesti. Če organiziramo dogodek, ki se ga bo udeležilo veliko število ljudi iz različnih koncev države ali morda celo iz tujine, je zelo pomembno, da je lokacija, kjer se bo dogodek odvil atraktivna in zlahka dostopna. Seveda pa pri izvedbi dogodka ne smemo pozabiti niti na pomembnost opreme, ki jo prostor, v katerem bomo dogodek izvedli, premore. Vse udeležene bo namreč poleg kvalitete samega dogodka pritegnila tudi kakovost in opremljenost prostora, v katerem se bo dogodek izvajal. Zaželeno je torej, da je oprema prostora moderna, prostor pa naj ponuja tudi možnost uporabe sodobne tehnologije.

Najem kakovostno opremljene dvorane za seminarje v Ljubljani

Vse to in še več ponujamo tudi v prostorih Uradnega lista Republike Slovenije d.o.o., kjer se zavedamo, kako pomembno je pustiti dober vtis pri udeležencih organiziranega dogodka. V poslovni stavbi Rotonda v Ljubljani nudimo možnost najema dvorane, ki je moderna in sodobno opremljena z raznovrstno multimedijsko opremo, sprejme pa lahko tudi do 70 ljudi. S svojimi zmogljivostmi dvorana omogoča organizacijo različnih poslovnih, družabnih in protokolarnih dogodkov. Prostor je enostavno dostopen z obvoznice (izvoz Bežigrad), Rotonda pa ponuja tudi možnost parkiranja v garaži pod stavbo, kar še olajša dostopnost do dvorane, kjer se bo dogodek izvajal. Dvorana, ki jo nudimo v najem, je primerna za izvajanje različnih dogodkov, med drugim lahko v njej izvedete tudi poslovna srečanja seminarje in druge oblike izobraževanj predstavitve konference posvete delavnice.

Za udobno izveden dogodek vam ob najemu dvorane nudimo tudi raznovrstno multimedijsko tehnologijo

Dvorana se lahko pohvali s sodobno opremo, saj med drugim vsebuje prenosni računalnik, dve projekcijski platni, dva LCD projektorja, osnovno ozvočenje, WI-FI povezavo, ponujamo pa tudi možnost najema prevajalskih kabin. Vse to bo olajšalo izvedbo dogodka, ki ga načrtujete, in ga naredilo še veliko bolj zanimivega. Da bo izvedba dogodka še udobnejša, v dvorani najdete tudi govorniški pult, predsedniško omizje z mikrofoni, stole z mizicami za pisanje in laserski kazalnik, s katerim je vodenje predstavitev bistveno enostavneje. V preddverju se nahaja še recepcijski pult, garderoba, balon s pitno vodo in avtomat za kavo. Vsa oprema bo naredila dogodek še veliko prijetnejši, udeleženi pa bodo na njem uživali in z dogodka odšli s pozitivnimi vtisi.

Comments are Closed

Theme by Anders Norén

Spletna stran za delovanje potrebuje piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close