Kvalitetna oprema oziroma pisarniško pohištvo je nujno v vsaki pisarni saj pripomore pri ohranjanju zdravja ljudi in preprečuje bolezni in okvare, ki nastanejo zaradi dolgotrajne nepravilne drže. Kakovostno pisarniško pohištvo poveča storilnost in motivacijo zaposlenih.
Zakon določa, da mora delodajalec svojim delavcem omogočiti zdrave delovne pogoje ter njihovo varnost.
Med najpomembnejše elemente pisarniškega pohištva zagotovo sodi pisarniški stol, ki naj bi bil ergonomsko oblikovan. Spodbujati mora pravilno držo telesa, skupaj s primerno visoko in veliko pisarniško mizo. Če pisarniški stol ni primeren se lahko hitro pojavijo bolečine v ledvenem in vratnem delu hrbtenice, čez nekaj časa pa se jim bodo skoraj zagotovo pridružile še bolečine v kolkih in kolenih. Tudi pisarniška miza mora omogočiti nemoteno delo, biti dovolj velika in prostorna. Na njej mora biti prostor za računalniško tipkovnico, ekran in za dokumente, ki jih zaposleni obdeluje. Drža tistega, ki sedi na pisarniškem stolu mora v komolčnih, kolčnih in kolenskih sklepih tvoriti prave kote, kar je najboljša drža pisarniškega delavca. Pomemben in nujni element pisarniškega pohištva je tudi pisarniški regal, ki mora biti funkcionalen za uporabo in predvsem varen. To pomeni, da je po potrebi fiksiran, ne sme vsebovati ostre robove, omogočati pa mora nemoteno in hitro delo.