Promocijska darila so sicer odlično marketinško orodje, kar mnogo podjetij zelo dobro ve in z njimi tudi pogostokrat obdaruje svoje poslovne partnerje in stranke. Bonton ali pravila lepega vedenja, pa je prisoten tudi na področju tovrstnih obdarovanj. Vemo, kako pravilno podariti darilo, s katerim želimo nekoga razveseliti in mu hkrati predstaviti svoje podjetje? Prvo pravilo je, da nikar ne podarjajmo cenenih, nekakovostnih promocijskih daril. Nikomur. Drugo pravilo je, da med promocijska darila ne sodijo pripomočki, ki bi jih lahko označili kot zelo osebne: parfum, kozmetika, izdelki za osebno higieno in podobno. Pri promocijskih darilih je pomembno, da gre za predmete, ki so vsaj delno v povezavi z dejavnostjo podjetja, ki ga želimo na tak način oglaševati.
Poslovni bonton obdarovanja s promocijskimi darili opozarja, naj se s tovrstnimi darili ne pretirava – pazi naj se na ustrezno vrednost daril; da se z njimi ne namiguje na podkupovanje. Tisti, ki darilo podarja, naj upošteva in spoštuje osebne značilnosti ter navade obdarovanca ter pazi, kakšno darilo namenijo obdarovancu, da ga z njim ne spravi v zadrego. Pri obdarovanju je pomembno tudi, kako darilo izročimo in da je trenutek za to primeren. Darila morajo biti tudi lepo zavita, prednost pa naj podjetja dajejo izvirnosti darila pred njegovo materialno vrednostjo. Priporočljivo je tudi, da se promocijska darila ločijo na darila za ženske in moške.