Skuter ima že dolgo zgodovino – od sredine prejšnjega stoletja. Doživel je precejšnje posodobitve, a je ohranil svoje značilnosti – obliko karoserije, ki je zasnovana predvsem za mestno vožnjo, da varuje voznika pred vetrom, dežjem in pršenjem vode s cestišča. Vožnja skuterja je udobna in enostavna, saj ima avtomatski menjalnik in samodejno sklopko. Skuter s prostornino 50 ccm, ki ima oznako moped oziroma kolo s pomožnim motorjem in dovoljeno hitrost 25 km/h, je priljubljen tudi med mladimi, ki lahko izpit zanj opravijo s 15 leti. Skuterji Sym tajvanskega proizvajalca vsebujejo vse tehnološke dosežke, na voljo so od najmanjše prostornine motorja do skuterja z močnejšim motorjem, ki je bolj gibljiv na cesti, in potovalnega maksi skuterja s prostornino več kot 300 ccm. Posebnost sta trikolesni skuter in štirikolesni skuter podjetja Quadro, ki je edino vozilo na svetu s štirimi nagibnimi kolesi; z njim se varno vozimo po najzahtevnejšem terenu, za vožnjo pa potrebujemo izpit B-kategorije. Za ekološko ozaveščene je tu še električni skuter, ki z enim polnjenjem opravi 100 km dolgo pot, pri stroških pa je bolj vračen od klasičnega skuterja. Skuterje podjetij Sym in Quadro lahko dobite pri podjetju Špan, d.o.o., iz Brezovice pri Ljubljani.
Skuter je legenda z vsemi tehnološkimi dosežki
