Konfliktne situacije so čustveno naporne, zato je toliko bolj pomembno, da na delovnem mestu v njih ohranimo mirno kri in izpeljemo pogovore čim bolj konstruktivno – v dobro naših delovnih ciljev in medosebnih odnosov na delovnem mestu.
Učinkovitega reševanja konfliktov na delovnem mestu se da naučiti. Spoznanje, da spori na delovnem mestu niso nekaj, čemur bi se morali zaposleni izogibati, pač pa predstavljajo izziv, kako se z nesoglasji soočati in poiskati rešitev, je ključ do uspešnosti podjetja. Konflikti na delovnem mestu so pogosti in pričakovani, saj je človekovi naravi, da iz različnih vzgibov želi, da ga drugi slišijo in upoštevajo njegovo mnenje. A tisti, ki je sposoben reševati konflikte med sodelavci, je zlata vreden in pri delodajalcih zelo iskan kader.
Šola sodobnega vodenja in komunikacije podjetja OK Consulting, ki se s podajanjem znanja in svetovanjem na področju vodenja ukvarja že 20 let, vsebuje poseben modul, namenjen prav reševanju konfliktov.
Udeleženci programa se v teoriji in praksi spoznajo s tem, kako povečati toleranco za konflikte med sodelavci in ljudmi na splošno, spoznajo, da vsak prepir ni nujno tudi konflikt, ugotovijo, kako in zakaj uporabiti konflikte v podjetju za razvoj, ter se podrobneje spoznajo s petimi strategijami reševanja konfliktov, ki jih običajno uporabljamo ljudje. Modul reševanje konfliktov udeležencu razkrije, katera je njegova najbolj razvita strategija reševanja konfliktov in katero od strategij bi bilo koristno še razviti, da kot vodja postanete pri reševanju konfliktov uspešnejši. Modul poda tudi veščine, kako prepoznati in ravnati s »konfliktnimi osebami«.