Članki o temah, ki vas zanimajo.

Posel in gospodarstvo

Unikatni predpražniki v barvah podjetja z logotipom

predpražniki

predpražniki

Poglavitna funkcija predpražnika je, da zadrži umazanijo in mokroto s čevljev obiskovalcev ter da umazani delci od zunaj ne prodirajo v notranje prostore. Običajno je spodnja podloga predpražnika gumijasta, zato predpražnik ne drsi, pač pa nudi čvrst oprijem, ko obiskovalčeva noga pristane na njem. Funkcija predpražnika je torej tudi, da preprečuje nezgode in zdrse tik ob vhodu v objekt ter tako pripomore k varnosti in zaščiti obiskovalcev, zaposlenih ali stanujočih v stavbi.

Ker pa je predpražnik del vsakega lepo opremljenega vhoda, je njegova funkcija tudi, da pri obiskovalcih ustvari pozitiven prvi vtis o prostoru, kamor vstopajo. To na nezavedni ravni vpliva na dober razvoj posla in na boljšo komunikacijo z ljudmi v stavbi, kamor smo vstopili. Svoj lasten design predpražnik  imamo možnost oblikovati tudi sami. Zasnova predpražnika je lahko zelo kreativna in predpražnik, oblikovan na tak način, bo lep in bo privlačil poglede. Podjetja za oblikovanje predpražnikov po lastnih zamislih in idejah, ponujajo posebno orodje, brezplačno spletno aplikacijo za oblikovanje predpražnikov LiveDesign.

Podjetja se najpogosteje odločajo za notranje predpražnike, ki vhodni predprostor popestrijo z barvami ali logotipom podjetja. Gre za odlično rešitev, ko želimo popestriti svoje poslovne prostore brez dragih obnov, podjetju prilagojeni predpražniki pa so tudi izjemno učinkovito sredstvo za gradnjo blagovne znamke in zunanjo podobo podjetja.

Spletna stran za delovanje potrebuje piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close